Preskoči na vsebino


Z drugimi verniki stopiš v vrsto za sveto obhajilo

Mašna daritev - Govorica znamenj in besed -> Evharistično bogoslužje

Romano Guardini je lepo zapisal: Lačni in žejni smo Boga. Ne bi ga radi le spoznali, ne samo ljubili. Radi bi ga prijeli, držali, imeli, dĂĄ, recimo z mirno vestjo, radi bi ga jedli, pili, prav vsrkali, dokler bi ne bili z njim popolnoma nasičeni, docela potolaženi, res Njega polni. Jezus je izpolnil to naše hrepenenje, saj je dejal: Jaz sem živi kruh, ki sem prišel iz nebes. Če kdo jĂŠ od tega kruha, bo živel vekomaj. Kruh pa, ki ga bom dal jaz, je moje meso za življenje sveta. (€Ś) Kdor jĂŠ moje meso in pije mojo kri, ima večno življenje in jaz ga bom obudil poslednji dan. Kajti moje meso je resnična jed in moja kri resnična pijača. Kdor jĂŠ moje meso in pije mojo kri, ostaja v meni in jaz v njem (Jn 6,51-56).

K obhajilu prihajamo kot občestvo v procesiji. Sveto obhajilo je zelo občestveno dejanje, saj nas najtesneje povezuje ne le s Kristusom, ampak tudi med seboj. Pomembno vlogo ima pri tem obhajilna pesem, ki izraža duhovno zedinjenje obhajancev, njihovo prisrčno veselje in bratsko povezanost. Hkrati spremlja prihod obhajancev k oltarju.

Mašniku lahko pomaga deliti obhajilo mašni pomočnik (akolit), ki je izredni delivec svetega obhajila. Lahko pa je tudi kdo drug kot izredni delivec od škofa, ali v posamičnih primerih od mašnika pooblaščen za delitev svetega obhajila.

Lokacija:
Print Friendly and PDF